Ding 5; Altijd gedacht dat een egofeed een slechte eigenschap was

Weer wat wijzer geworden over de mogelijkheden van RSS. In Google blogsearch mijn straat en woonplaats ingevoegd. Ik vond een blogbericht over de online wijnhandel die mijn buurman een paar maanden geleden is gestart. Om meteen maar even reclame voor hem te maken, wijnhandel La Bioteca voor al uw biologische wijnen.
Mijn egofeed wordt natuurlijk Jane Austen Triva. Alleen krijg ik telkens een foutmelding in mijn Google Reader. Vanavond nog maar eens proberen.

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit maakt nieuwsgierig. Verwijderde reacties. Blogs zijn daar transparant in en laten zien dat een reactie verwijderd is. Dus zal je je bewust moeten zijn van de implicaties. Waarom haal je iets weg? Omdat de reactie je niet aan staat? Realiseer je dat dat bij degene die reageert op onbegrip kan stuiten en niet meer motiveert tot reageren. Anderen kunnen denken dat er "gecensureerd" wordt. Zeker op corporate blogs is het daarom gebruikelijk dat er spelregels worden opgesteld, waarnaar je kunt verwijzen als er reacties worden verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werd inderdaad wel erg nieuwsgierig naar wat de verwijderde reacties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was niets spannends. Ik heb wat problemen om met mijn pc een reactie te plaatsen. Dit lukt wel in Wordpress en niet in Blogger. Gek genoeg kan ik wel in Chrome een reactie plaatsen, maar niet in de internet explorer. Iemand een idee?
    De testjes die ik via de pc van Ineke heb geplaatst dacht ik simpel van mijn blog weg te poetsen. Ik heb nu geleerd dat er altijd een spoor achter blijft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ;-)

    Ik gaf bij de intro al aan dat er problemen waren met reageren in Blogger. Wat je kunt doen is bij het aanmelden bij Blogger het vinkje weg halen bij aangemeld blijven. Of een andere browser gebruiken, maar daar was je al achter.

    BeantwoordenVerwijderen