Ding 6; Jane's graf

Vorig jaar met Ineke een rondrit van twee weken door Zuid-Engeland gemaakt. Wat ik mij van te voren niet zo gerealiseerd had, was dat we midden in Jane Austen Country waren. Plaatsen waar zij gewoond heeft. Huizen waar ze heeft gelogeerd. Dorpjes waar ze doorheen gereden was. Bath, Goodnestone, Steventon, je kon nergens doorheen rijden of er was wel een museum, huis of winkel aan Jane gewijd.
Ineke werd er helemaal gek van en vroeg zich af of we soms op een pelgrimstocht waren. Maar voor de kathedraal van Winchester maakte ze geen bezwaar. Daar ligt Jane Austen begraven. En als een echte pelgrimsganger heb ik een foto van haar graf gemaakt.

Nu naar mijn 23 ding oefening. Het flickr account was snel aangemaakt. Gezocht op Jane Austen Grave en voila, 168 foto's gemaakt door mensen uit de hele wereld met één en hetzelfde onderwerp. Ik heb een foto uitgekozen waarbij de mensen op hun rug gefotografeerd staan. Dat leek me in verband met de privacy wel zo netjes. Klik hier voor de foto.
Ik zit ook wat te puzzelen over de opdracht om de url van de flickr foto te gebruiken om deze in mijn blog te plaatsen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg alleen maar foutmeldingen. Daarom maar voor bovenstaande oplossing gekozen. Ik hoor wel wat ik fout heb gedaan.

/p

2 opmerkingen:

  1. Tja Wil dat krijg je als je idolaat van twee vrouwen bent, dan wil d'r wel eens eentje gaan sputteren...

    Ik heb een uitleg op jullie site gezet, inclusief filpjes. Daarmee leg ik uit hoe je een Flickrfoto op je blog zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is die ene vrouw nog steeds sputterend in de buurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen