Ding 10 ; Jane is delicious

Ik moet bekennen, ik zie het nog niet helemaal met dat delicious. Ik vond het een behoorlijk geworstel om het allemaal aan de praat te krijgen. Maar goed ik heb nu mijn tags en stacks over verfilmde boeken van Jane. Ik laat het hele 23 dingen traject de delicious button staan. Ik merk al wel dat ik zo in de loop van de cursus heel wat links aan het verzamelen ben. Eens kijken of ik hier baat bij heb. Mijn favorietenknop zag er inderdaad wel een beetje uit als de winkel van malle Pietje. Voor de jongere kijkertjes onder ons. Deze vriend van Swiebertje was een wat wereldvreemd winkeliertje met een winkel vol troep. Gek genoeg zag je hem nooit iets verkopen.

3 opmerkingen:

  1. De naam 'Malle Pietje' kende ik wel. De naam 'Swiebertje' ook...maar niet in combi.
    Je wordt bedankt trouwens, nou heb ik "daar is swiebertje, rare swiebertje..." in mijn hoofd. Zucht.
    Prachtige template trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sanneke, omdat je er geen genoeg van kan krijgen nog eenmaal het intromuziekje http://youtu.be/1u6ewzJA2hE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als Malle pietje nu had geleefd, dan zou Marktplaats een geweldige uitkomst zijn geweest. Zie zijn winkel als de bibliotheek, lokaal verankerd, gericht op bezoekers (abonnee of niet). Hoe kan je de collectie van jullie winkel breder in de markt zetten en meer mensen bereiken?
    Delicious kan daarbij helpen. Door je collectie aan te vullen met digitale content, door net als in de fysieke bibliotheek te collectioneren en daar aanvullend te verwijzen naar digitale bronnen. Waarom alleen boeken en films van en over Jane Eyre? Waarom niet aanvullen met goede collecties (stacks) digitale bronnen? Waar ben je sterk in als bibliotheek? Het lokale. Zou je niet je Toen en Nu-collectie aan kunnen vullen met Toen en Nu-stacks?

    BeantwoordenVerwijderen