Ding 23 ; Wat hebben we geleerd

Wat heb ik geleerd de afgelopen maanden.
1) Dat ik het woord Toshiba al 20 jaar verkeer uitspreek.
2) Dat, ondanks dat je de dingen vaak alleen thuis bekijkt, je 23 dingen vooral samen doet.
3) Dat ik geen twitterende facebooker ben, maar dat ik nu wel een idee heb van de impact ervan.
4) Dat je niet te krampachtig moet reageren als er kritiek in de blogs naar boven komt.
5) Dat je 23 dingen er niet zomaar even bij doet. Het kost tijd. Je moet het op je in laten werken en vooral je moet er over nadenken.
6) Dat we bij de eerste bijeenkomst al een doel moeten stellen. Iets waar we met de groep naar toe gaan werken. Bijvoorbeeld het beste idee dat uit de 23 dingen naar voren komt. Als prijs hoeft daar geen laptop tegen over te staan. Maar een smartphone moet misschien wel kunnen.

Aan het begin van het traject vond ik mijzelf geen onbekende in de wereld van web 2.0, maar toch ben ik wel een aantal dingen tegen gekomen die me positief verrast hebben. Werken met de google cloud bijvoorbeeld. De muziek wereld die geheel voor je beschikbaar komt. En vooral dat het maken van een blog ook leuk kan zijn. Die positieve zaken moeten we straks zien over te dragen aan onze eigen groepen. Ben heel benieuwd of dat gaat lukken.

6 opmerkingen:

  1. Volgens mij gaat dat 23 dingen traject bij jullie hartstikke leuk worden. Inspirerende coaches, enthousiaste collega's en 23 fun dingen.
    Enjoy!

    (Euhhh..een smartphone? Mag ik meedoen? ☺)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Goede lessen getrokken die ik alleen maar kan onderschrijven. Ik vond het leuk om je blogberichten te lezen.
    Doe Jen de groeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah, gefeliciteerd! Wij gaven de geslaagde deelnemers een t-shirt cadeau, werd op een gegeven moment al druk over gespeculeerd :)
    En heeft Ineke de AH vanochtend nog overleefd? ;)
    Merry Xmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Angelonmychest Ik wel, ik hoop jij ook... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was dus iemand anders. Eerst wel even als de juiste persoon inloggen hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Nog even en we starten als coaches. Ook daar heb ik wel zin in eigenlijk. Al moet ik wel nog even snel mijn 23 dingen af maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen